mandag 27. februar 2012

finn.no - en fin greie!


Da tror jeg putekrigen snart er over...




Med disse putene trengs bare bordlampen med disse perlemorskjellene, da tror jeg soverommet er snart i boks... Funnet og kjøpt på finn.no for 100 kr pr. stk med innerpute, kan vel si at frua er fornøyd! Det nærmer seg vår, det nærmer seg oppstart igjen i vårt hytteparadis, det gledes. Planleggingen har så smått begynt igjen. Må skryte litt av meg selv og har fulgt med salgene her på nyåret og det er penger å spare på det. Helt genialt. Til og med noe julepynt ble det invistert i, 70% Tinek, da er det bare å slå til.

Det skal bli herlig med litt fri fra sport noen helger fremover nå når våren kommer. Det tror jeg både stort og smått har litt behov for. Redd det ikke vil vare i alt for mange helger, noen få.... Sykkelsesongen er vel snart like om hjørnet... sååååå. Heldigvis kommer våren mye tidligere på vårt hytteparadis så det er håp for noen flotte stunder der ute! 

3 kommentarer:

Siljes blogg sa...

Åh, fine putene!
Ja, det er på finn.no mann gjør kuppene!
Lampene på kjøkkenet er fra IKEA ja:)
Klem fra silje

My home is my Castle sa...

Nydelige de putene.. Og jeg skal ha samme lampe.. Elsker TineK :))

Jeg ble forsøkt svindlet på Finn idag, så man må være forsiktig og..

Klem,Kari

Anonym sa...

Så fine puter:)
Ha ein fin dag!