mandag 15. november 2010

Gulvklokke-prosjekt

Hei alle gode der ute. Da har gulvklokka mi som ble kjøpt gjennom finn blitt malt. Jeg var usikker på fargen så den har drøyet kan du si. Har vel stått bak døra på suta snart i ett år. Nå bestemte jeg meg for å male den hvit, og her ser dere resultatet. Må nok på med et strøk til, så tror jeg jeg vil pusse ned kantene så ser den slitt og gammel ut. Jeg har brukt 3-stjernes vannbasert gulvmaling. Ble overraskende fornøyd med den, det skinner faktisk litt av malingen, selv om det er vannbasert. Må si jeg egentlig liker best å bruke oljemaling. Var utrolig praktisk dette da malinga tørker på en to tre...




Knottene som jeg har vist i et tidligere innlegg fant jeg hos Bispegården, de er  nå betalt, så da venter jeg i spenning på hvordan de egentlig er!!!

3 kommentarer:

allesistgut sa...

Klokka så fantastisk ut. Bra jobb!
Ha en fin uke! allesistgut :)

Ingunn sa...

den dær vart superfin Tina, mer som et kupp...snakk om møbel;O)
Bli spennende å sjå knottan, dåm e eg spent på..

Marthe sa...

Så utrolig fin!